Image and video hosting by TinyPic

Smutser.

"I hela mitt liv har jag väntat på livet"
Men nu behöver jag ju knappast vänta mer.
På lördag tar jag studenten, det är då vuxenlivet börjar.
Det känns sådär typ.
Jag vill ta studenten, jag trivs inte så värst i klassen liksom.
Ändå känns det som det blivit nån slags sammanhållning NU.
Sjukt.
Och jag vill inte ta studenten, för det är jobbigt att inte veta vad jag ska göra sen.
Jag gillar att planera, liksom.

Imorgon är det balen iaf, det blir nog skitkul! :D

Vi var ju på siesta i helgen också.
Hanna, Malin, Olivia, Lillen och jag.
Det var rätt okej.
Vi hade nog roligast grannarna i världen, iaf enligt mig.
Dock blev jag sjuk, på riktigt.
Lördagen gick jag och la mig i tältet vid 21 och hade en helvetesnatt.
Fest på campingen till ungefär 4.30, det var sådär att ligga och lyssna på det hela tiden.
Mitt tält stod helt fel också, det lutade och mitt liggunderlag var för tunt.
Låg jag på ena sidan fick jag kramp i benet, la jag mig på andra fick jag kramp i det osv..
Men det var bra ändå.
Fast det har varit lite jobbigt såhär efteråt, har hostat, haft feber och sådär.
Världens dunderförkylning med lite huvudvärk på, ungefär.
Jag hostar och snorar fortfarande, lite halvtrist att göra det på balen imorgon men det är ju smällar man får ta.
Nu ska jag sova så jag orkar imorgon, ibumetin kommer säkert vara min bästa vän. Puss!

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0