Image and video hosting by TinyPic

Posten är mitt liv.

Och det är nästan sant.
Känns inte som jag har nåt liv utöver posten faktiskt, orkar inte göra nånting om dagarna förutom att jobba.
Sitter och laddar för att jobba 10,5 timmar nu, så jävla underbart.
Fett med pengar dock.

Iaf, jag har fått rum i Umeå nu och jag flyttar den 25:e augusti.
Albin och Hannes ska visst dit också, det blir fint. Då känner jag några liksom.
Fast det känns ju hyfsat sorligt att flytta också. Men det blir någ bra, kan vara skönt att komma ifrån vissa personer.
Haha, har börjat känna av att jag tröttnar på folk fruktansvärt lätt, eller åtminstone på sista tiden.
Står verkligen inte ut i vissa personers sällskap längre och ändå träffar jag den hyfsat ofta.
Skuuuuumt.
Fast väl i Umeå kommer jag säkert sakna den, för det är så jag är.
Tragisk själ osv.
Nej, nu ska jag läsa lite Arn för jag har gett mig fan på att läsa ut tredje boken innan månaden är slut.
Puss.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0