Image and video hosting by TinyPic

Jag ska bli norrlänning.

Det är bestämt nu, det blir Umeå.
Allt för att komma härifrån ungefär.

Nej, men. Jag känner att det är lika bra att ta tillfället när det finns.
Vem säger att jag kommer in i Jönköping nästa år liksom?
Vem säger att jag ens är sugen på att plugga nästa år?

Det kan nog bli bra med lite förändring.
Komma bort, träffa nytt folk, bli självständig(are).
Det känns bra.
Fast visst fan kommer jag sakna massa härifrån.
Helt sjukt mycket men jag måste nog vara egoistisk ändå och tänka på mig själv..
Det är ändå min framtid det handlar om så.

Och, Umeå kan knappast vara värre än Nässjö.
Som Lasse säger: Överlever du Nässjö överlever du allt.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Fiddelino

Du gör HELT rätt Jossan! :) Så äre bara! Tror inte du kmr ångra dig alltså!

2008-07-14 @ 13:45:43
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0