Image and video hosting by TinyPic

Hej hopp.

Jag är peppad.
Min sommar är/ har varit så jävla bra.
Liksom, jag vet vad jag ska göra med mitt liv och allt och även att det inte har blivit alls som jag hade tänkt från början så känns det jääävligt bra faktiskt.

I helgen var jag på Bongo med Sandra, Johanna och Lillen för att se Vapnet.
Och ja, jag gillar dom skarpt. Mer och mer för varje gång jag lyssnar på dom faktiskt. Upptäcker nya små fraser varje gång jag suger upp på nåt sätt. Och Ge dom Våld är den bästa låten som gjorts, nånsin. Tror jag.

Imorgon drar jag iväg till Emmaboda med Lillen, Hanna, Otto och Malin. Olivia ska också dit, så det blir fruktansvärt trevligt. Känns fint att vara ledig lite från posten ett tag också, även om jag har lite dåligt samvete för att jag lämnar Johanna alldeles ensam där.
Men vafan, hon får prata med Papa. Så jag tror hon klarar sig ;D

Nu ska jag packa klart till Emmaboda, känns som jag har det mesta klart men jag vill ändå lägga fram det jag ska lägga ner imorgon. Puss.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0