Image and video hosting by TinyPic

You and I are not safe to combine.

Jag vill ha festival. Sköna människor och bra musik överallt <3
Är det nån som vill ge mig pengar så jag kan åka på Hultsfred och Emmaboda?
Annars blir ju Melody Club en heeeelt okej början på lovet.
Sen så är det ju Popadelica ganska snart också, det kommer gå fort dit känns det som.
Tiden bara flyger iväg typ, och snart är jag student/arbetslös. Hej ångest!

Och vad ska jag göra i helgen? Jag känner inte alls för att sitta hemma i Nässjö.
Det är inte ett dugg roligt här så hör av er om ni har förslag och sådär.
Nu ska jag läsa rättskunskap, för det verkar vara jävligt spännande...

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0