Image and video hosting by TinyPic

Nu brinner det igen.

Haha, igår. Jag var typ sur och deppig hela dagen, satt och tjurade hos Frida och tyckte allmänt synd om mig själv. Grinade över att jag inte har några vänner osv.. Jag gick hem efter ett tag, hängde vid datorn och sen sov jag typ en timme innan jag fick fyllesamtal. Det var oväntat, men kul. Intressanta, djupa diskussioner mitt i natten <3

Ja, idag har jag inte gjort mycket mer än varit ute på promenad med Frida, Tommie och Diva i 1,5 timme. Borde plugga egentligen men jag orkar verkligen inte. Hoppas att Camilla och jag inte blir tvungna att redovisa imorgon, då är det kört. Men det är smällar man får ta, som Florence säger.


Edit: Okej, tack för stavningen Fidde. :)

Kommentarer
Postat av: Fidde

Allmänt synd om dig sj? jo det vill jag lova:P Inget man försökte me hjälpte ju:)

2008-01-13 @ 18:14:55

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0