Image and video hosting by TinyPic

Kuksepe.

Jag har precis insett att min allra bästa vän inte gillar mig öht, det känns jävligt kul.

För hej, igår hade typ alla jag känner GH-kväll och ingen sa till mig <3
Anledning: Dom trodde inte jag hade skjuts och det känns som att jag alltid säger nej.

Lögn lögn lögn. Jag har sagt nej 2 ggr på sista tid, jag kunde inte följa med på bio och bowling för att jag inte hade råd och inte hade lust att se filmen. Det är allt. Jag tror inte jag sagt nej en enda gång innan det.

Haha, men det är väl så det ska vara. Dom ska roa sig och jag ska sitta ensam hemma tills jag hittar nya kompisar och det kan jag lova, det gör jag. Jag har nya kompisar. Snälla kompisar. Såna som inte bara skiter i en utan åtminstone frågar även om jag inte kanske har skjuts/pengar/whatever.

Ni kan dra åt helvete allihop. Ni är inte ens värda detta.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0