Image and video hosting by TinyPic

Ett första inlägget.

En ny blogg.
Det är nästan ett år sen jag bloggade sist.

Jag tänkte på en sak innan. Faktiskt.
Men är det inte jävligt typiskt att de få gånger man verkligen behöver nån så inser man att det inte är någon där. Som nu typ, jag har värsta grejen jag behöver prata om men alla är iväg på nånting. Det är sådär lagom kul att jag antagligen är den enda som sitter ensam hemma. Jag är förfan heartbroken. Eller nej, men jag har lust att spöa upp en människa ganska rejält, det är synd att jag är klen bara.

Okejokej, jag ska inte klaga mer även att det är det roligaste som finns. Kom hit med en huvudvärkstablett så lovar jag att betala dig bra (läs: i natura).

(och förvänta dig inga dagliga uppdateringar för det kommer det inte bli).

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0