Image and video hosting by TinyPic

Balklänning och stora bröst.

Och det är ungefär vad dagen har handlat om.
Skolan sög idag, fanns ingenting att göra typ. Började 2 nya kurser och sådär. Fick sluta tidigare på alla lektioner <3

Anyways, sen åkte jag till Jkpg och letade balklänning som fan, första stället var kärringen helt galen på. Hon frågade vad jag ville ha för färg, hyfsat ljus sa jag. Hon kom med mörkröda, mörkturkos och grå.. Iallafall, jag hittade inga vettiga alls och tänkte att jag kunde titta i Nässjö igen då. Och då, serri. Världens vackraste klänning blev min <3 Så sjukt snygg, typ bronzefärgad med lite paljetter på och litet släp. Helt perfekt i längden, allt som behöver göras är att sy in den lite och fästa axelbanden <3 DEN ÄR UNDERBAR :D

En annan sak som inte är så kul är att klänningen jag köpte till studenten inte passar. Den är för liten över brösten, rätt lagom kul eftersom jag har små. Men för 400 kan den bli din och jag kan köpa en ny :) Den är snygg så satsa!



Kommentarer
Postat av: fidde

omg, Då måste den va liten:O

2008-01-15 @ 13:22:38

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0