Image and video hosting by TinyPic

War.

Nej, kanske inte. Men det skulle kunna vara.

Pappa ringde mig i skolan idag och skällde på mig.
För att jag inte diskat, vilket jag visste.
Och att jag väckte Kate jättesent inatt, när jag inte ens var vaken själv.
Och att jag lämnat ytterdörren vidöppen idag, tydligen..

Jag vet att jag inte hade diskat. Jag somnade efter att jag ätit igår och kom på att jag inte hade diskat vid typ halv elva och då ville jag inte diska för jag skulle väcka Kate.
Och att jag väckte Kate är ju bara absurt, det är hon och pappa som håller mig vaken hela nätterna genom att ha på sin radio och det brusar rakt genom väggen in till mitt rum. Sen hör jag dom snarka i stort sett hela nätterna också, så sover gör dom ju allt. Det är dom som håller mig vaken, inte tvärtom.
Och att jag lämnat ytterdörren öppen, är dom dumma i huvudet eller?! Jag äger dom mest värdefulla sakerna här (nästan), skulle jag bara lämna det öppet så vem som helst kan gå in och hämta det?! Jag menar, min dator, min kamera, min datorskärm.. Bara DET är ju värt miljarder i mina ögon. (fast om deras fula motorcyklar hade blivit stulna hade det ju inte gjort nåt)

Jag vet inte om jag ska säga om det här med dörren. Den är jävligt kärv att båda öppna och stänga och det vet jag ju om, så jag kollar alltid att den är låst innan jag går till skolan, alltid! Det är liksom rutin, slänga igen dörren, dra i den och kolla så den är låst ordentligt, knuffa till den och känna en gång till. Helt jävla omöjligt att jag lämnade den öppen när jag vet att jag stängde den ordentligen. Och jag menar, även om jag inte stängt dörren så den blev låst så har jag ju ändå stängt den och det är rätt omöjligt att den skulle blåsa upp eftersom det knappt inte blåst nånting idag. Och jag är ändå helt säker på att jag stängde den ordentligt och att den var låst, så tji fick han.

Nu ska jag duscha, sen ska jag krypa ner i mina rena lakan och kolla på nån rolig film. Laters!

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0