Image and video hosting by TinyPic

Välkommen februari.

Och månaden inläddes (inleds(jag är smålänning så jag kan inte prata)) kanske inte på bästa vis.
Skolkade hela dagen, mest för att jag inte orkade gå upp vid 6. Åkte till Jönköping, införskaffade en ny klänning och strumpbyxor jag har tänk ha imorgon när Lilly har namngivning.

Nu sitter jag mest och lyssnar på of Montreal, hade planer på att åka till Bodafors och kolla på film eller nåt sånt, men så blev det inte alls. Tydligen. Får inte ens tag i människan så. Nu har jag planer på att baka en kladdkaka (fast jag redan är fet) och sen kolla på Gossip Girl. Har 13 avsnitt nu, har sett 8 av dom så kvällen lär ju vara räddad ändå. Gossip Girl är för övrigt det bästa som hänt mig på år. Hur sjukt jävla underbart som helst!

Jag är rätt dålig på att blogga ändå så jag tänkte försöka mig på en uppdatering från veckan.
Min farfar hamnade på sjukhus i måndags kväll. Dom misstänkte att han fått en stroke igen, men visste inte säkert. Nu är han på rehab för han måste träna upp sin vänstra arm och han mår mycket bättre.
Jag har lärt mig att inte döma hunden efter håren också. Var nån ny tjej som skulle läsa psykologi med oss, jag har sett henne rätt mycket i skolan och så och tänkt att hon måste vara cp/pundare osv. Hon är inget av det verkar det som, det är ju bra. Sandra heter hon visst.

Annars är det ganska pinsamt att 35 av mina kontakter på msn är online och ingen skriver till mig.. Hej uppskattning! Imorgon kommer kanske en uppdatering och bild/er från Lillys namngivning.

And who am I? That's a secret I'll never tell.
You know you love me. XOXO / Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: anonym

Testa o skriv till dom!

2008-02-05 @ 17:20:48

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0