Image and video hosting by TinyPic

Torsdag.

Jag är trött, trött, trött.
Har nog varit den ovärdaste dagen på länge idag, hade ett prov att göra i skolan och en lektion.
Provet gick nog hyfsat ändå, med tanke på hur lite jag hade pluggat.
Sen var jag i bibblan ett tag, letade efter böcker till mitt MVG-arbete i psykosocialt och jag hittade en del. Lånade tre stycken, alla verkade hyfsat vettiga så jag tror det blir bra.

Har en del att göra över lovet verkar det som.
Engelska, redovisning och så måste jag komplettera en uppgift.
Religion, redovisning.
Samhäll, redovisning och komplettering.
Filosofi, hemtenta.
Matte, prov.
Rättskunskap, prov.
Sen ska jag läsa böcker i engelska, svenska och psykosocialt också. Det känns som jag kommer ha en del att göra så hata mig inte om jag inte är nåt vidare social.

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0