Image and video hosting by TinyPic

Someone new.

Jag har fastnat för den låten igen, även att det var sjukt längesen jag lyssnade på den men den är fin. Så himla fin.
"you gonna find someone new, I really hope you do 'cause I love you"

Förresten hände skummaste saken innan. Man brukar ju alltid klaga på folk som är för högljudda men inte min pappa tydligen. Han gnällde på mig innan för att jag går för tyst!
Jag menar, jag kan väl inte hjälpa att jag inte klampar med fötterna? Men han trodde jag gör tyst för jag är sur för nåt.

Och annars håller jag på att skriva en novell nu. Kanske lägger upp den här, om jag anser att den blir tillräckligt bra när den är klar. Nu ska jag läsa lite i min stackars engelskabok, godnatt :*

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0