Image and video hosting by TinyPic

Love is the melody,

now, sing it with me.

Jag har varit iväg ett tag. Var hos mamma, försökte få sk studiero men det gick ju inget vidare. Det enda som jag egentligen lyckades med där var att få mamma att köpa GH, vara ute och gå i oändligheter och lösa sudoku.

Ikväll verkar det som jag ska iväg till Sandra och kolla på Let's dance ochvaddetvarmer. Ingenting jag brukar titta på men visst, det är bättre än att sitta hemma. Mycket bättre.

Anyways, nu ska jag käka lite och sen ska jag försöka skriva lite filosofi om jag inte kollar på film, vilket jag tror att jag kommer göra för det är mycket mycket myket roligare. Kan ni ge mig lite ork att plugga? Bara lite, det skulle göra så mycket. Tack :*

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0