Image and video hosting by TinyPic

Long Lost Penpal.

Jag blir sjuk i huvudet av att sitta hemma.
Bara sådär allmänt cpstörd med tretusen idiotiska tankar om mig själv.
Jag är trött på min vardag,
att alltid gå upp för skolan.
Samma rutin jämt.
Gå på toa, sminka sig, göra kaffe, platta håret, dricka kaffe, fixa håret, stressäta ett knäckebröd, springa till bussen.
Jag vill ha variation men jag vet inte hur jag ska få det.
Alltid samma skit hela tiden, man blir så jävla orkeslös. Orkar inte ta tag i nånting, orkar inte fixa allt jag ska fixa.

58/100 var iaf mitt resultat på naturkunskapsprovet. 40 var G, 60 VG. Kul att jag alltid lyckas osv..

Jag bävar inför våran studieresa till Stockholm. Jag har redan ångest över den och den är inte förrän i slutet av april.
Verkar som man måste sova flera stycken i samma rum och jag får panik om man inte får välja vilka själv. Jag skulle nog bryta ihop om jag tvingas bo med såna jag inte känner, eller tycker mindre om.
Mina "populära" klasskompisar stod redan och diskuterade när dom skulle hinna supa på torsdagen. Jag hoppas verkligen att jag slipper dela rum med nån av dom, jättekul att vakna om dom kommer in stupfulla i rummet vid typ 4. Jag känner redan nu att jag inte kommer orka. Fan, bara ett studiebesök med min klass är tillräckligt, en del av dom är så jävla dumma i huvudet så det är helt otroligt. Klarar inte av dom.

Iaf, klockan är typ kvart över åtta och jag har allvarliga planer på att sova nu. Värma min riskudde och krypa ner under täcket sen, det skulle vara underbart. Vakna pigg imorgon vore också underbart, så godnatt. :*

Kommentarer
Postat av: henrik

du fick godkänt iallafall :)

2008-02-24 @ 22:47:47
Postat av: Josefine.

bara det är ju en bedrift.

2008-02-25 @ 15:24:49
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: Sudden

Om jag vill minnas rätt satte jag 4 av 40 poäng på ett naturkunskap Bprov när jag var i farten. Så du ligger i lä i kasshet där. t o m Ivan Brtan fick bättre.

2008-02-26 @ 23:23:40

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0