Image and video hosting by TinyPic

Du behöver aldrig mer vara rädd.

Jag har bestämt mig för att varje rubrik ska vara ett låtnamn. Idag blev det Lasse Lindh för att jag tvingade Lillen att komma på Melodifestivalen med mig igår och Lasses låt var sjukt bra och han är sjukt söt och jag kommer alltid vara kär i honom!

Anyways, idag ställde jag klockan på 9 för att komma upp och göra saker som att städa och plugga. Självklart låg jag och snoozade i en halvtimme, sen kollade jag på film under tiden jag åt chips till frukost. Sparkle såg jag, den var rätt nice. (: Sen så städade jag faktiskt mitt rum, dammtorkade allting, dammsög golvet och moppade det så nu är det fräscht ett tag. Tvättade mina hästkläder också och så har jag pluggat nu och jag är faktiskt klar med min filosofihemtenta och det känns jäkligt bra. Okej, jag har inte gjort så mycket av all det andra jag borde plugga men det gör inte så mycket känns det som, jag har tid att hinna klart med det. Det var hemtentan som var det värsta och jobbigaste.

Konstigt nog kändes det lite vemodigt att städa idag. Jag gillar mitt rum, det är snyggt och det kändes som att jag inte kommer hinna städa det så mycket mer. Har planer på att börja plugga och flytta sen så det är ju inte ens säkert jag bor här om ett halvår. Mamma har satt värsta grillerna i huvudet på mig, att jag ska flytta ihop med Lillen och sådär. Och seriöst, när jag gick inne på IKEA i onsdags så var jag helt såld. Jag ville flytta, jag vill ha DET porslinet och DEN soffa och DOM tapeterna. Det var en lustig känsla men jag kände att jag inte ville bo hemma alls längre. Det är inte kul, jag vill kunna få göra vad jag vill utan att nån lägger sig i. Problemet är väl bara att jag inte vill bo helt själv, jag skulle vilja ha en sambo men jag känner att det finns nog ingen (förutom Lillen) som kan stå ut med mina humörsvägningar och psykbryt. Det skulle kännas wierd att bo ihop med nån jag inte känner eller att dela studentboende med någon. Man kan ju få bo med precis vad/vem som helst. Läskigt! Så ja, Lillen it is. Jag ska bara sätta griller i hans huvud också.

Nu ska jag nog försöka hitta på något att äta, sen ska jag sätta mig och kolla på Control eller Atonement. Har velat se båda ett tag nu men ingen har blivit av, dåligt av mig. Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Menshit, du och lillen i samma lägenhet är ju typ bästa idén nånsin. GÖRT!
(och titta på atonement först, den är också bäst)

2008-02-17 @ 20:05:24
Postat av: Josefine.

Lövet tycker också det fast Lillen är inte på.
Och Atonement var bra, fast lite skum. :)

2008-02-17 @ 20:30:28
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: Cavve

Control gjorde mig varm i hjärtat

2008-02-18 @ 12:44:50
Postat av: Josefine.

jag har fortfarande inte sett den :(

2008-02-18 @ 19:48:39
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: joline

Eller så kommer du till stockholm och bor med mig? :D

2008-03-14 @ 03:02:28
URL: http://twistandshout1.blogg.se

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0