Image and video hosting by TinyPic

Det är bara jag som dansar.

Jag är sjukt uttråkad och sjukt trött så jag sitter och dunkar Vargpakten i hopp om att kunna komma på nånting att göra. Jag är faktiskt så uttråkad att jag funderar på att läsa en bok.
Jag har verkligen absolut ingenting alls att göra. Jag kan behöva en vettig hobby känner jag.

Aaah, jag vill fasen börja rida igen, skaffa häst och sådär. Men har jag tid och pengar? Knappast. Tiden SKULLE jag väl kunna ta mig, det vet jag ju fast jag får ju prioritera bort saker. Men pengarna, knappast. Det är ju inte ens nån idé att hoppas, skulle inte ens ha råd att börja på ridskola. Fan, jag är så avundsjuk på Frida, hon har hittat en asfin häst att rida på alldeles gratis. Fanfanfan. Jag kommer aldrig kunna börja rida igen.

Jag behöve en hobby, det är nåt som är säkert. Så sjukt jävla rastlös som jag är hela tiden, usch. Kanske skulle gå nån fotokurs eller nåt, bara för att fördriva tiden.

Fan. Ardita och jag satt och pratade nån timme i skolan idag, ute i solen. Det var rövgött men samtalsämnet var väl mindre roligt. Pengar. Om att vi inte kommer ha ett öre efter skolan, att ingen av oss kommer ha nåt jobb eller liknande. Så jävla trist, sluta skolan och bli arbetslös. Mamma sa att jag inte kommer kunna få A-kassa för hon tror att man måste ha minst ett års livserfarenhet eller nåt sånt. Så jävla trevligt, man är verkligen längst ner. Inte mer värd än en hund, haha jag tror tillochmed att en hund har det bättre än mig. JAG HAR SÅN JÄVLA ÅNGEST. Jag vill inte sluta skolan, var fan ska jag ta vägen? Kommer inte ens ha råd med mat, kul. Jävligt kul. Jag kommer inte ha ett öre.

Och fan, slutar inte min hals vara svullen snart tänker jag avliva den. Eller iaf gå till skolsköterskan, mamma tror det kan ha nåt med sköldkörteln och göra och att det är därför jag alltid känner mig "sjuk". Trött, orkeslös osv. Jag är rätt gnällig idag, haha. Men fan, jag orkar ju ingenting. Känner mig helt svag liksom, är svag. Klarade knappt av att skruva av korken på en colaflaska i lördags. Ibland blir jag helt cp i kroppen typ, skakar och massa sånt. Smällar man får ta.

Fan. Ska lägga mig och läsa Kirre-boken nu. :*

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0