Image and video hosting by TinyPic

20081231

Ännu ett år har passerat så det är väl nu man ska bli sentimental och tänka tillbaka på allt man gjort under året.

Året började med min sista termin på gymnasiet och jag vantrivdes.
Hade fetångest över framtiden osv.
Tog studenten iaf, och spenderade sommaren med att åka på festivaler och jobba.
Insåg att jag aldrig nånsin skulle komma in i Jönköping,
tackade med stor sorg i hjärtat ja till Umeå.
Hade ångest halva sommaren tack vare det.
Flyttade iaf i augusti, började MKV och jag ångrar ingenting.
Je ne regrette rien som Edith Piaf säger.
Hösten har utan tvekan varit den bästa i mitt liv,
jag har träffat så sjukt mycket underbart folk jag aldrig vill förlora.
Även att jag såklart saknat mina 'gamla' vänner otroligt mycket så har jag mått sjukt bra.
Det gjorde mig bra att flytta.

Och nu är det sisådär 9 timmar kvar av 2008, jag ska spendera några av dessa timmar med Sandra, Johan och Lilly sen blir jag värd för ett nyårsparty i min fars hus med det 'gamla' folket, i så stor utsträckning det går.
Visa har ju dissat för Thailand, jaja.
Sen blir det antagligen att gå ner i parken till tolvslaget, träffa folk man glömt att de fanns och sen fyllekäka cheesecake.
Blir antagligen underbart.

Men nu är det dags att duscha, klä på sig och lägga groggvirket på kylning.
Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mig dissa du :(

2008-12-31 @ 15:00:11
Postat av: gjorde fel smiley!

Det skulle vara en :) Inte en :(

2008-12-31 @ 15:02:09
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-31 @ 15:02:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Josefine.

wtf, vem har jag dissat?

2008-12-31 @ 17:03:51
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: joline

GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-31 @ 19:31:54

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0