Image and video hosting by TinyPic

20081226

Och så var julen över,
och jag överlevde den med.
Jag fick saker, mycket mer än jag förväntat mig.
Har väl funderat på en sån där "den-obligatoriska-julklappsbilden" men det har inte blivit av och nu har jag dessutom nallat en del av det.
Men vad jag fick var väl på det stora hela
- 6 liter vin
- en sjua absolut
- biljett till håkan
- småprylar, money osv..
Ganska nöjd, jao. Frågan är ju bara hur man ska få med det hem..

Igår så var det även hemvändarfest och utgång på Hotellet.
Det var okej, jag hade massvis med trevligt sälle.
Sjukt kul att träffa alla också!
Dock kan jag inte påstå att jag älskade Magnus Uggla lika mycket som övriga gjorde igår..

Imorgon ryktas det om Nässjöpizza och chill ute i Skaftarp med gamla gänget.
Kommer bli fett!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Duuu, jag såg i blicken på dig att du gillade Uggla:D

2008-12-26 @ 19:56:33
Postat av: Josefine.

Nejnejnej, det var nåt annat jag gillade, jag lovar.

2008-12-27 @ 08:13:26
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Fidde

Vadå? :O Trodde Uggla var allt för dig?

2008-12-27 @ 12:09:23

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0