Image and video hosting by TinyPic

20081219

Igår vaknade jag med galen huvudvärk.
När jag varit vaken i tio minuter gick jag på toa och kräktes.
Efter det kräktes jag resten av dagen, när jag inte sov såklart.

Idag mår jag bra.
Vad är fel med mig?
Jag har varit ganska aktiv idag iaf och städat mitt stora rum.
Så när jag kommer hem efter ett tag i Småland så är det förhoppningsvis lagom rent här.

Det känns som flera miljarder år sen jag flyttade till Umeå.
Lite mer än fyra månader är det.
Det känns som en livstid.
Jag minns när mamma och jag precis kommit hit, när jag såg mitt rum för första gången.
Jag satte mig ner och störtbölade, jag tyckte det var så jävla fult.
Nu har det dock blivit ganska hemtrevligt,
lite finare möbler än det som fanns gjorde susen.
Iaf så ska det bli jävligt skönt att komma hem ett tag.
Jag vill inget annat än träffa min familj, mina vänner och alla egentligen.
Vissa dagar vill jag bara hem till det där gamla, trygga och tråkiga.
Det som jag hatade förr.
Jag ska försöka hitta en billig sista minuten hem så jag kan stanna kvar ett par dar extra.
Kanske ta ett nattåg upp och prova nåt nytt.
Jag vill kunna stanna hemma så länge som möjligt,
det skulle vara fint.

Äsch, det var inte meningen att det här skulle bli så långt och blödigt.
Jag ville ju bara säga att jag lever.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag känner exakt likadant som du:P

Även om man trivs dit man flyttat, och aldrig nånsin ever trodde att man skulle sakna Nässjö.

Så nog faan gör man det! kan inte vänta till imorgon kväll när ja e hemma i äckelstaden! haha

2008-12-22 @ 14:27:02

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0