Image and video hosting by TinyPic

20081217

Jag är ledsen. Pearan har ställt in föreläsningen,
det betyder ingen mer Lotta förrän i Januari.
Det känns så jävla fel, vi har träffats nästan dagligen den senaste tiden juuuuu.
Känns helt wierd, tre veckor utan Lotta.
Jag börjar gråta!

Och vad ska man göra nu då?
Klockan är 7.44 och jag är rastlös. Så ovärt.
Kommer aldrig kunna somna om, har druckit en liter kaffe.
Jag visste väl att det skulle straffa sig nån gång, mitt kaffedrickande.
Funderar på om jag ska flytta fram morgondagens städpass tills idag,
och om jag kanske skulle ta en fotorunda om vädret är fint sen.
Känner jag mig rätt gör jag inget av det ändå,
men det vore skönt att städa rummet iaf så jag kan slita fram min helfula resväska sen och börja packa så smått.
Yes, det gäller att vara ute i god tid och skriva fem packlistor, så man inte glömmer nåt.
Jaja.

How many times do they have to tell you
 that it's perfectly fine for you to dance around
 naked when you're all by yourself?

Cause' you, and you, and you and you
you're just an animal developed into
You and you and you and you
a monkey needs to dance so do you.

Kommentarer
Postat av: lotta

men aww. så himla ovärt, jag var helt inställd på att hinna säga hejdå på riktigt ju. :(( hade tagit fram ronnie också! och "naiv. super." och high fidelity. jaja. :\

2008-12-17 @ 08:33:01
Postat av: Anonym

jag meeeed. :(

2008-12-17 @ 15:02:08

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0