Image and video hosting by TinyPic

20081209

Åh, jag har sån störd hemlängtan.
Sandra har skickat mms på Lilly idag, på när dom bakat knäck och ett sms om att hon sett Lillen och undrade om jag saknar honom.
Men liksom, klart jag gör det. Jag saknar alla hemifrån i stort sett.
Får ont i hjärtat bara av att tänka på det.

Uh, det var segt att kliva upp vid sex idag, särskilt eftersom jag inte kunde somna igår.
Sista gången jag kollade på klockan inatt var den halv två, det var inte jättekul att kliva upp idag
men samtidigt var det ganska skönt eftersom man hade hela dan på sig att göra annat.
Så jag har lekt lite med html-uppgifterna och det har gått bra,
och jag har försökt ändra lite i min blogg.
Så nu kan man klicka på min header för att komma till startsidan
och så ändrade jag kommentarsdelen litegrann,
mest för skojs skull.

Wellwellwell. Annars har jag varit bitter hela dan,
mest för att alla klagar över skitsaker och jag vill inte höra.
Jag har nog med bekymmer och jag har precis lika mycket som alla andra att göra,
därför har jag varken tid eller lust att lägga massa energi på att hjälpa andra.

Det ska bli skönt att åka hem snart och ta det lugnt ett tag.
Förhoppningsvis blir det lugnt i helgen,
eller det blir det.
Flötkväll på fredag och lördag har jag inget bestämt på så det blir fint.
Utgång på torsdag istället, Lasse Lindh på Origo. Kommer bli så sjukt värt!
Men nu ska jag hämta ett glas vatten och se klart Ugly Betty, sen blir det Desperate Housewifes.
Galet värt!

Kommentarer

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0