Image and video hosting by TinyPic

20081208

Min rygg dog idag.
Jag tackar trästolarna för det.
Killen på föreläsningen fick mig pepp på att pilla med min blogg iaf,
men sen insåg jag att den är snygg som den är.
Jag ändrade bara teckensnittet på mina rubriker.
Har tänkte försöka göra en snyggare header också, men jag har verkligen ingen inspiration till det.
Maybe later.
Nu installerar jag Dreamweaver iaf, så jag kan leka med det.


Jag känner mig jävligt bitter.
Mest för att alla har julpyntat överallt och jag vill bara skrika, spy och slå sönder det.
Urk.
Ska ta en lång dusch nu och försöka bli av med det bittra. Blä.


Kommentarer
Postat av: fiddelino

Spelar ingen roll hur länge du duschar!

2008-12-09 @ 00:49:34
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: joline

Jag gillar de nya titlarna!

2008-12-10 @ 18:41:03
URL: http://twistandshout1.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0