Image and video hosting by TinyPic

20081203 #2

Jag är konfunderad.
Hur i helvete fick brevbäraren in ett 30 cm stort paket i mitt postfack?
Öppningen är max tio cm. Hur länge kämpade han med det?
Jag vill fan veta hur han gjorde alltså.

Imorgon bär det av på äventyr.
För första gången i mitt liv ska jag åka till Rusta på Ersboda.
Vi får se hur det går med det alltså.
Jajaja, nu ska jag väl sova.
Jag borde byta laken eftersom jag snorat ner mina, MEN JAG ORKAR INTE.
Snorar säkert ett par deciliter till inatt, så vem fan bryr sig.
Jag gör det imorgon. Eller fredag. Eller nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag tror att han dyrkade upp låset/låsen och la in paketet den vägen. Så skulle jag göra. Orka ta med det till posten igen.

2008-12-04 @ 18:05:51
URL: http://babianbertil.blogg.se/

Got something to say?

Jag gillar inte anonyma kommentarer, ett namn här tack!:
Här glöms du inte bort.
URL/Bloggadress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0